Hej igen.

Hello jag har inte skrivit så mycket men nu ska jag skriva lite på mig va jag har gjort idag också igår igår gjorde jag på skolan många saker jag ritar en tekning till en person som heter katarina hon är jättesnäll när jag har rast i skolan så går jag alltid till henne man kan kopiera bilder också i hennes dator i morgon ska jag kopiera några bilder om high school musical och hello kitty eller hannah montana :) idag jag har varit i skolan men idag det har varit mycket kallt det kom lite snööö jag hoppas att det ska komma mer snöö för jag gillar lite snö men ibland är det kallt och jag fryser lite haha . i morgon ska gå till skolan igen och göra lektionen hela tiden hahah . hej dååå:)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; ingen aning, men jag tror att man kan göra det i paint :)

2009-11-04 @ 20:39:50
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Jag vill inte att det ska komma mer snö än.

2009-11-04 @ 20:54:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0