Tillbaka från Shopping

Hej!^^

Nu har jag kommit tillbaka från shopping tillsammans med mamma. Och just nu  så mår jag lite förkyld ush jag gillar inte att vara sjuk det är mest tråckiga tycker jag. Om ni undrar vad har jag köpt ifrån shoppin då ska jag säga.
Jag har köpt (Jeanbyxor)
En jättefint (tröja)
och en liten (bow)
De tre sakerna har jag köpt idag. allt kommer ifrån Gamarra kommer ni ihåg att jag skrev förra inlägget att jag skulle gå till en Galleria som heter Gamarra där det finns väldig fina kläder? kanske ni har inte läst men nu ska jag påmmina er haha:D Har inget mer att säga idag . men kunde inte fota kläder på min inköpt men när jag har köpt baterri kameran så visar jag har i bloggen.
Ha det så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0