Bilder från i lördags

Hej allihop!
Kunde inte skriva för jag var så upptagen. jag skulle göra min kemi prov men det var inte på torsdag som jag hade det är denna torsdag som kommer så jag måste öva på. så jag får en bra betyg=) Idag är äntligen FREDAG så rolig jag tycker att helgerna är så roligt man kan se på film med godis. jag tror att idag jag ska se en film med min mamma och syster Blanca . idag fick min syster Blanca sin Hello kitty mobil den är färg rosa som hon längtade efter så jag tycker att min syster mobil är jättefint kanske ska ta bild på mobilen så ni får se hur den ser ut ^^
här är bilderna från i lördag=)

Där är jag på mitt rum=)

Här är jag igen på mitt rum heeh

jag igen hehe^^
^
Där jag skulle gå ut med min mamma och syster till bio=)

Där är min mamma som heter Yasmin^^ med mig på bussen.

Där är min syster Blanca med min mamma på bussen.

Där är jag som skulle fotar mig med hello kitty men det syns inte mig så bra.

Där är jag igen med Hello kitty och med andra saker till barn=) på Åhlens

Där hittade jag på stan att det finns High School Musical resväska=) ser ni?

Där är jag på Mcdonal's hehe
Där är min syster Blanca på Mcdonal's
Där är min mamma på Mcdonal's hehe

Där är GB GLACE hehe^^

Där är jag med GB GLACE heh

Där är jag  igen med min fina mamma=)


Kunde inte fotar på Bio så synd=( hehe men iaf har jag bilder på min syster Blanca och min fina Mamma=)

vi ses!


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :)

Allt bra med dig denna fina lördagskväll ? :)

2010-01-30 @ 21:58:44
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Nina

Söt outfit :)

2010-02-01 @ 16:09:46
URL: http://paluka.blogg.se/
Postat av: krizze

Jag är vän med Vicky ja. vad kan hon va 154-155 :)

Hurså?=)

2010-02-03 @ 06:59:16
URL: http://kriiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0