Bilder från jul

Hej . Idag jag har varit i hemma med min familj för det är ju jul!!.
Vi har också tagit många bilder på oss på mina syskon och min morfar min mamma var inte där.
jag har ta några bilder på mig och min syster Blanca. Min syster Blanca hade hon på sig en jättefin klänning med sin hårband efter hon fick en present från mamma det var en skor från DinSko demvar jättefina tycker jag hon gillade också så hon blev glad. Min bror Misael han fick en present från mamma han fick en fint tröja färg lite svart tror jag ??? så han gillade också . och jag fick en Hello Kitty pyjamas så glad jag blev jag  gillar den jättemycket kanske nån dag ska jag visa till er hur den ser ut=) I julen hade jag på mig min
Tröja från H&M
Short från Lindex
Leggins från kappahl
den fina diadem från H&M=)

hehe en bild på mig=)
där jag fick en present från min mamma det var hello kitty pyjamas=) så glad jag blev
där var jag med min bror Misael och min syster blanca
Där var jag med mina syskon och min
morfar Rolando=)
Där var jag med min fina rosett som köpte från H&M
Där är snögubbe från Rusta!
där var jag på trappan
Och där var jag på hissen
Där var en peruanks docka med en djur som heter llama det finns i Peru också det finns också såna dockor som man kan köpa i Peru.
Och den där docka är till toalett man kan hänga handuk i den min mamma köpte den i Peru tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Daniela K

vilken fin blogg du har, haft en bra jul?

kramar

2009-12-25 @ 23:43:13
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hej! nej det behöver inte vara blött för att göra hårrosett :) har du försökt eller?

2009-12-26 @ 10:52:41
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0