Hej Hej sverige

Hej :D

Jag kunde inte skriva så ofta här på internet men nu får jag skriva hela tiden för jag hade  inte internet på min laptop men nu har jag det äntligen hehe så får jag skriva här i bloggen hela dagen kanske . Så nu ska jag berätta till er att i Fredags tror jag köpte jag en t-shirt av Chilindrina känner ni henne från serien som kommer från Mexiko den heter El Chavo Del 8 men dem är redan gammal . kanske en annan dag visa jag till er min t-shirt av Chilindrina. jag sade till er att jag skulle visa er mina bilder från min kalaset men jag vill ladda det men jag hittar inte sladd från Kameran så får jag vänta tills min mamma kommer hem. så senare visa jag till er om mamma kommer tidig? ska visa också några presenter som jag fick i kalaset.och den  t-shirt som jag fick från Chilindrina är från min bror Misael :D

Hoppas att ni hade en trevlig skoldag där  i Sverige =)

här är den flickan som heter Chilindrina från serien El Chavo Del 8.

hon gråter sådär heh

Kommentarer
Postat av: fiah

kolla mitt senaste inlägg. Gör gratis designers till alla!

2010-04-20 @ 11:18:20
URL: http://blooondiiin.blogg.se/
Postat av: emmelist

hej! om du kollar längst ner på min blogg så finns det en länk till tjejen som designat min blogg. jag kan själv ingenting om sånt :P

2010-04-20 @ 12:56:42
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: A.

Svar: Tack. :)

2010-04-20 @ 14:51:34
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0