Gott nytt år!

Hello!
Just nu så har jag kommit tillbaka för jag gick och handlade några saker som vi behöver för att fira nyårsafton,då följde jag min pappa och vi hade ätit ute också! min pappa har köpt till mig ett par skor som är färg rosa och de är bekväm också. men nu säger jag till er en riktigt fin Gott nytt år till er,hoppas att det ni önskar er i året  2011 blir sant hihi! här hos mig är det inte ännu nyårsafton det är klockan 17:42 så det är lång tid kvar som vi måste vänta för.
Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, gott nytt år! Jag har verkligen höga förhoppningar - visst är det bara en dag som alla andra egentligen, men det känns ändå som en "nystart". 2011 - here I come! ^^



Vad gör du nu då, är allt bra idag?

2011-01-01 @ 18:14:13
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: MalinKalin

Gott nytt år :D

2011-01-01 @ 20:38:50
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0