är just nu ensam hemma.

Hej  min fina blogg :D sitter just  nu ensam hemma mina föräldrar och min syster också jobbar. och det betyder att jag  är ensam hemma . jag brukar hjälpa mina föräldrar att diska till  exempel eller att laga mat och jag tycker att mina föräldrar ska se mig som en bra dotter . och när jag blir stor så vill jag bli en proffs så får man en enda jobb man kan välja  också om man  vill . ni vet att jag är  på semester här i peru jag kanske ska stanna här två år till för jag har inte  varit så länge med min pappa för jag vet att han har varit ledsen för oss för vi bade inte med honom när vi bade i den underbara land som heter Sverige .jag ska berätta det finns en hund som är vår granne han är så gullig jag rör honom som mycket tills min mamma vill inte att jag ska röra honom får jag är lite allegisk mot päls hund . hundens namn  är Oddy och en annan dag ska jag fota hunden då visa här i  bloggen :D så nu säger jag god natt ni som är i sverige och sover hoppas att ni har det bra där :) viseess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0