Skriver igen...

Hola Hola ..

Just nu sitter jag i Internet lokal tillsamans med min mamma och syster det finns många dator som man kan hyra typ 30 minuter eller om man vill 1 timmar.idag jag har varit hela dagen med min mamma och syster vi har köp saker som vi gillar . ibland jag kan inte skriva ofta för jag har inte internet hemma men så fort vi kan vi ska ha.
ibland brukar jag inte skriva här i bloggen för jag har inte tid. en annan dag ska visa till er några bilder som vi fota med i El parque de las aguas som ligger i Peru huvustad Lima det är olika färger i vatten i .här visar jag till er  här är en bild men det finns andra som är mer finare än den.

så måste säga till er God natt allihop :D

hoppas att ni har det bra där i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så fint :)

2010-09-18 @ 21:52:31
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Becca

Oh vad fint! Skönt att vara utomlands!

2010-09-30 @ 17:26:43
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0