Ska stanna med den header

Som igår sagt jag till er att jag skulle stanna med den header som jag visa till er,men har byta till en bättre header,och nu ska jag stanna med den header,det är jag säker på.och förresten igår så jag och min pappa  vi har sett färdig på filmen Mongol och till slut fick vi sett allt filmen. och sitter just nu och kollar med min syster på datan för min pappa mår inte så bra då har min mamma  följd med honom hoppas att han blir bättre så snart det gud som säger när han ska må bra. och min husdjur också han kommer alltid till vår hem för hundes ägare de har gick ut då gråter han så synd hihi. i alla fallvi rör honom hela tiden :D hej så länge .

Kommentarer
Postat av: Filippa

Söt blogg du har, kolla min :)

2010-10-27 @ 15:53:52
URL: http://filippalundquist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0