Idag åt jag middag ute

Hej!
Jag vill bara berättat att idag har jag ätit middag ute med mamma och syster,och middag som jag åt idag var verkligen jättegott mums,det jag åt är en Peruansk mat som föresteller(bannan,ägg,ris,pommes frites,) denna maten som jag åt idag är av mina favoriter av peruanska maten,tycker den är så gott! förresten idag är det ju lördag så kul faktiskt,men jag tänkte inte gå ut någonstans ska bara stanna hemma och kolla på ett film eller vad som jag hittar på. just nu ska jag strax dra iväg och hjälpa att diska i köket hihi:D  Hej så länge!
Här bjurder jag iaf en gammal bild på mig,typ där i bilder var jag 10 år

Kommentarer
Postat av: Shiko

sv: Hej sötis!

Ja, jag gör mina headers på Photoshop.



Kram/

Shiko. <3

2011-01-16 @ 22:15:49
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0